Nonnie neergedaald in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Manon Eijkelenburg - WaarBenJij.nu Nonnie neergedaald in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Manon Eijkelenburg - WaarBenJij.nu

Nonnie neergedaald in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Manon

10 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jeeeej ik ben in Auckland! Ik kon in Hongkong meteen met het eerste vliegtuig naar Auckland mee dus dat schoot lekker op! M'n paps ging me daar dus uitzwaaien en ook daar vloeiden er weer tranen.. In het vliegtuig was ik helemaal in de hemel want er zat niemand naast me, dus kon ik lekker twee stoelen gebruikeb om te slapen! Maar helaas, na de start kwam er opeens een Indiase jongen uit t niets.. En hij rook niet naar rozen.. De grootste hindernis tot nu toe was op het vliegveld van Auckland waar bleek dat mijn pinpas ingesteld staat op Europa en ik dus geen geld op kon nemen. Maar alles is goed gekomen dankzij de extra accu voor de telefoon die ik van koen heb gekregen!<3 nu zit ik in een bankje onder een palmboom middenin de stad, luisterend naar het engelengezang van een straatmuzikante. Klinkt niet verkeerd he? Maar ik ben eigenlijk wachtende tot ik in mag checken in mn hostel en lekker een frisse douche mag nemen!

Wel heel gek dat ik er nu echt ben.. Zolang naar uitgekeken, en nu zit ik op een bankje aan de andere kant van de wereld! Maar het voelt zeker niet wereldvreemd hier! De stad heeft een heerlijke relaxte sfeer met dit zonnetje erbij! Vanavond ontmoet ik Tim, een vriend uit Nederland, en dan gaan we samen eten en nog even door de stad lopen! Hij zal ook wel uitgeput zijn dus we gaan het niet laat maken! Morgen eerste échte dag in Auckland, wat we precies gaan doen weten we nog niet maar het wordt sowieso leuk!
Groetjes en dikke kus uit Auckland van de kleine avonturier, zo voel ik me tenminste!☺️

  • 10 Februari 2014 - 20:04

    Wouter:

    Chill hoor! Mooi dat je heelhuids bent aangekomen, en lekker gedaan dat je het zlef opgelost hebt met je pas! Ik vind je ook een kleine avonturier!

  • 10 Februari 2014 - 20:57

    Csilla:

    Fijn dat je er bent! En je eerste grote beproeving achter de rug....maar ook dat komt weer goed. Geniet en lekker bijslapen;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

De komende vier maanden ga ik voor het eerst een grote reis maken, alleen. Het afgelopen halfjaar heb ik hard gewerkt en gespaard om deze droom waar te kunnen maken. Op zaterdag 8 februari vlieg ik met mijn vader naar Hong Kong waar hij mij vervolgens uitzwaait en ik verder vlieg naar Auckland, Nieuw Zeeland. Ik vlieg IPB (indien plaats beschikbaar), dus het is nog maar de vraag of ik meteen op t vliegtuig naar Auckland meekom. Maar als alles loopt als gepland, kom ik maandagochtend 10 februari in Auckland aan. Mijn reis begint dus op het noordereiland van Nieuw Zeeland. Vervolgens ga ik met de boot naar het Zuidereiland waar ik een rondje maak over het hele eiland. Wanneer ik alles heb gezien wat ik wilde dan vlieg ik naar Australië waar ik 3 maanden rond zal reizen. Met dit profiel, manondownunder2014, zal ik mijn vrienden, kennissen en familie op de hoogte houden van alle ups en downs (hopelijk vooral heel veel ups!) tijdens mijn reis!

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 6667

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Op bezoek bij Kiwi's en aboriginals

Landen bezocht: