Op bezoek bij Kiwi's en aboriginals - Reisverslagen van Manon Van Eijkelenburg - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Kiwi's en aboriginals - Reisverslagen van Manon Van Eijkelenburg - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Kiwi's en aboriginals

Mijn avontuur gaat van start op 8 februari 2014, na mijn verjaardsg bescheiden gevierd te hebben op 7 februari. Ik vlieg via Hong Kong naar Auckland, de eerste bestemming van mijn reis. Met de Kiwi Experience bus zal ik zowel het noorder-als het zuidereiland verkennen waarna ik op het vliegtuig stap maar Australië. De route in Australië is al bekend, maar nog vaag. Ik wil in ieder geval naar Melbourne, Adelaide, Sydney, Canberra, Brisbane, townsville, Cairns, Darwin rn Alice Springs. Dit alles binnen 3 maanden want anders verloopt mijn visum..
Datum van terugkomst is nog onbekend, maar ik heb een schatting gemaakt. Zie reisdata.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2014

It was a wonderful journey

07 Mei 2014

Eilandjes hoppen

22 April 2014

Surfin' on the Eastcoast

04 April 2014

G'day mates!

21 Maart 2014

Laatste dagen in NZ
Manon

De komende vier maanden ga ik voor het eerst een grote reis maken, alleen. Het afgelopen halfjaar heb ik hard gewerkt en gespaard om deze droom waar te kunnen maken. Op zaterdag 8 februari vlieg ik met mijn vader naar Hong Kong waar hij mij vervolgens uitzwaait en ik verder vlieg naar Auckland, Nieuw Zeeland. Ik vlieg IPB (indien plaats beschikbaar), dus het is nog maar de vraag of ik meteen op t vliegtuig naar Auckland meekom. Maar als alles loopt als gepland, kom ik maandagochtend 10 februari in Auckland aan. Mijn reis begint dus op het noordereiland van Nieuw Zeeland. Vervolgens ga ik met de boot naar het Zuidereiland waar ik een rondje maak over het hele eiland. Wanneer ik alles heb gezien wat ik wilde dan vlieg ik naar Australië waar ik 3 maanden rond zal reizen. Met dit profiel, manondownunder2014, zal ik mijn vrienden, kennissen en familie op de hoogte houden van alle ups en downs (hopelijk vooral heel veel ups!) tijdens mijn reis!

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6602

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Op bezoek bij Kiwi's en aboriginals

Landen bezocht: